Tarjoamme palvelutoiminnan kehittämiseen seuraavia asiakokonaisuuksia ja työmenetelmiä:
Toiminnan kehittäminen
- Strategiakartat, tavoitteet, toimintatavat, toimintamallit
- Uudet palvelut, palveluiden tuotteistus, palveluketjut, palveluverkostot, asiakas- ja palvelupolut
- Toimintaprosessit, työnkulut ja toimintasäännöt
- Palvelukokemuksen käyttäjälähtöinen suunnittelu siten, että palvelu vastaa sekä käyttäjien tarpeita että palvelun tarjoajan liiketoiminnallisia tavoitteita
Tiedon hallinta ja hyödyntäminen
- Konseptuaaliset, loogiset ja fyysiset arkkitehtuurikuvaukset: käsitteet, käsite- ja tietomallit
- Tietovirtojen, rajapintojen ja integraatioiden määrittely ja kehittäminen
Tietojärjestelmäarkkitehtuuri
- Nykytilan kartoitukset, tavoitetilan määrittelyt, kehityspolkujen suunnittelu
- Tietojärjestelmäkartat ja kaaviot, tietojärjestelmien vuorovaikutus ja käytettävyys sekä integraatiot ja yhteentoimivuus